Αν είστε κι εσείς από αυτές που κουβαλούν το άρωμά τους στην τσάντα τους (ειδικά το καλοκαίρι) και το ξαναβάζετε σχεδόν ψυχαναγκαστικά κατά τη διάρκεια της ημέρας, επειδή σταματάτε να το μυρίζετε σχεδόν τη στιγμή που φεύγετε από το σπίτι, συνεχίστε να διαβάζετε αυτό το άρθρο.
Έχουμε δοκιμάσει πολλά κόλπα για να παρατείνουμε τη διάρκεια ενός αρώματος και έχουμε ιστορίες αποτυχίας και επιτυχίας σε αυτό το θέμα. Γι’ αυτό δεν τα παρατάμε ποτέ όταν πρόκειται να βρούμε το απόλυτο μυστικό.
Το κόλπο που μοιράστηκαν η Ines de la Fressange και η Audrey Hepburn
Το να αρωματίζετε τα φουλάρια σας δεν είναι κάτι καινούργιο, αλλά αν το κάνετε πάνω σε ένα μικρό μαντήλι και το δέσετε γύρω από τον καρπό σας, μπορείτε να μυρίζετε υπέροχα όλη μέρα χωρίς να διακυβεύεται το επίπεδο υγρασίας του δέρματός σας (όπως όλοι γνωρίζουμε, όσο λιγότερο ενυδατωμένο, τόσο λιγότερο διαρκεί).
Η σχεδιάστρια Ines de la Fressange έχει ήδη δηλώσει σε μια συνέντευξη στο Vogue.com ότι της αρέσει να ψεκάζει το άρωμά της γύρω από το λαιμό της, στους καρπούς της και σε ένα μαντήλι. «Υποθέτω ότι είδα τη γιαγιά μου να το κάνει αυτό. Αγαπούσε τόσο πολύ τα αρώματα που όταν την επισκέφτηκα μια φορά στο νοσοκομείο, είχε μόνο μπουκάλια αρώματος στο τραπέζι της και ούτε ένα φάρμακο. Ήταν ένας λεπτός τρόπος να δέχεται επισκέπτες», αφηγήθηκε σε αυτή τη συνέντευξη.
Λίγα λόγια από τον Hubert de Givenchy
Ένα έθιμο που αποτελεί μέρος της ιστορίας ενός από τα πιο εμβληματικά αρώματα της βιομηχανίας, του “L’Interdit de Givenchy”, και της σχέσης του με την Audrey Hepburn. Ο ειδικός της μόδας Eloy Martínez de la Pera μας λέει ότι ο Hubert de Givenchy έλεγε πάντα ότι για να μυρίσεις πραγματικά ένα άρωμα, έπρεπε να το ψεκάσεις σε ένα μαντήλι. Και ακριβώς όταν σύστησε στην ηθοποιό το άρωμα που είχε δημιουργήσει γι’ αυτήν, το έκανε σε ένα μαντήλι που είχε ξεχαστεί στο εργαστήριο ραπτικής του, το οποίο όλοι μπορούσαν να μυρίσουν για μέρες μετά.
Σχετικά με την τέλεια τελετουργία για την επιλογή αρώματος
Παρόλο που αυτό το κόλπο είναι αλάνθαστο (ειδικά το καλοκαίρι, όταν η ζέστη αμφισβητεί περαιτέρω τη μακροζωία του αρώματος λόγω της πτητικότητας του αλκοόλ), είναι σημαντικό να θυμάστε κάτι στο οποίο επιμένουν οι ειδικοί: την ανάγκη να δοκιμάσετε το άρωμα στο δέρμα σας (και όχι στα στυπόχαρτα που προσφέρονται στα καταστήματα) και να το αφήσετε να αναπτυχθεί πριν αποφασίσετε να το αγοράσετε.
Η Inès de la Fressange το ανέφερε επίσης στο βιβλίο της, “Parisian Chic: A Style Guide by Inès de la Fressange” : «Δοκιμάστε το στο εσωτερικό του καρπού σας, φύγετε από το κατάστημα και φορέστε το για λίγες ώρες πριν αποφασίσετε αν αξίζει να το βάλετε στο ράφι του μπάνιου σας», είπε.
Και ο κριτικός αρωμάτων Chandler Burr το συζήτησε εκτενώς στο βιβλίο του, «Το Τέλειο Άρωμα». «Τα αρώματα πρέπει να δοκιμάζονται όσο και τα ρούχα (στην πραγματικότητα, ακόμη περισσότερο). Αυτό που οι άνθρωποι δεν δέχονται ποτέ όταν αγοράζουν ένα παντελόνι ή βγαίνουν ραντεβού, το απαιτούν ασυνείδητα όταν αγοράζουν ένα άρωμα. Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει να κάνεις με ένα άρωμα, είναι να ζεις με αυτό. Είναι γελοίο να αξιολογείς το Chamade της Guerlain σε πέντε δευτερόλεπτα ανάμεσα στα ποτά στο κέντρο της πόλης και το τελευταίο τρένο για το Κονέκτικατ, αλλά έτσι αγοράζονται τα αρώματα στις μέρες μας…»
Πηγή: Vogue España
