Η Χάρις Αλεξίου επέστρεψε στη γενέτειρά της, τη Θήβα, για μια ιδιαίτερα συγκινητική στιγμή. Το Δημοτικό Ωδείο της πόλης φέρει πλέον το όνομά της, ύστερα από την τιμητική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής.
[mc4wp_form id="278"]
