Δυο γυναίκες, φίλες, ηθοποιοί, η Κρίστελ Καπερώνη και η Νάστια Βραχάτη, που αγαπούν το χρώμα και την δυναμική που αποπνέουν οι κλασικές γραμμές, είναι οι δημιουργοί του brand ρούχων Dear Violet. Η Dear Violet αντλεί έμπνευση, κυρίως, από τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, ενώ εσωκλείει κάτι εντελώς τρυφερό γιατί η πρόθεση είναι πάντα η ελευθερία. Τόσο απλά.

Νάστια και Κρίστελ, πάμε λίγο στην αρχή. Γνωριστήκατε στο θέατρο. Πόσος χρόνος χρειάστηκε για να καταλάβετε την έλξη που σας ασκεί το ρούχο και η δημιουργία του;

Η φιλία μας ξεκίνησε πολύ πριν τη συνεργασία μας στο θέατρο. Πάντα αισθανόμασταν μια έλξη για τα ρούχα, οπότε απλώς μια μέρα είπαμε «μήπως να το δοκιμάσουμε»;. Και το κάναμε.

Ήρθε πολύ φυσικά το Dear Violet; Ποια είναι η φιλοσοφία αυτού του πρωτότυπου brand;

Ήρθε σχεδόν αβίαστα, όπως και συνεχίζει μέχρι σήμερα. Για εμάς, το μεγάλο στοίχημα ήταν όλες οι γυναίκες που δοκιμάζουν τα ρούχα μας να νιώθουν πολύ όμορφα μέσα σε αυτά. Πιστεύουμε πως κάτι τέτοιο το έχουμε κερδίσει. Στόχος μας είναι να δημιουργούμε, κάθε σεζόν, ρούχα διαχρονικά, που θα μείνουν στην ντουλάπα της κάθε γυναίκας για πολλά χρόνια, ενώ μελλοντικά θα μπορούσαν να περάσουν και στην επόμενη γενιά.

Πώς απαντάτε στο όριο που τείνει να επιβάλλεται όσον αφορά στην αυτό-έκφραση και ειδικά στην γυναίκα. Ακούμε, πολλές φορές, το γραφικό «αυτό το χρώμα, ας πούμε, δεν είναι γι’ αυτή την ηλικία».

Όταν βλέπουμε μεγαλύτερους άντρες να ντύνονται πιο νεανικά το βρίσκουμε, κάποιες φορές, χαριτωμένο και μοντέρνο, αλλά όταν μια μεγαλύτερη γυναίκα τολμά να δείξει κάποιο μέρος του σώματός της ή να φορέσει ένα πολύ έντονο χρώμα συνήθως γίνεται αντικείμενο σχολιασμού. Σύμφωνα με την κοινωνία, οι γυναίκες πρέπει να είναι αόρατες ή έστω διακριτικές, από κάποια ηλικία και μετά. Δεν τους επιτρέπεται να είναι ελκυστικές ή να τραβάνε με κάποιο τρόπο την προσοχή, όταν δεν είναι πια αναπαραγωγικές. Κατά τη γνώμη μας, κάθε γυναίκα θα πρέπει να ντύνεται όπως θέλει σε κάθε ηλικία, χωρίς να έχει κανείς το δικαίωμα να την κρίνει. Τουλάχιστον, εμείς σε έναν τέτοιο κόσμο θα θέλαμε να ζούμε. Είναι πολύ ωραίο να αισθάνεσαι καλά εσύ με ό,τι φοράς κι όχι οι άλλοι.

Πώς δομείται η ρουτίνα σας; Με την έμπνευση τι γίνεται;

Αυτή την περίοδο, προετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για την καλοκαιρινή μας συλλογή, οπότε όλη μας η προσοχή είναι στραμμένη εκεί. Έμπνευση παίρνουμε από τα πάντα γύρω μας. Από τα κτίρια, από την Αθήνα μας, τα νησιά, την εξοχή, από ταινίες. Από ό,τι μπορείτε να φανταστείτε.

Ποιους σχεδιαστές θαυμάζετε;

Θαυμάζουμε πολλούς σχεδιαστές. Ο καθένας από αυτούς έχει προσφέρει και κάτι καινούριο στον τομέα της μόδας. Ενδεικτικά, από την Coco Chanel, που έκανε κανονικότητα τα παντελόνια στις γυναίκες κι άλλαξε τις γραμμές των μέχρι τότε ρούχων, τον Dior με το «New Look», τον Givenchy, την Elsa Schiaparelli μέχρι την Simone Rocha και την Miuccia Prada και πολλούς άλλους.

Πώς πάει μέχρι στιγμής το εγχείρημα; Συναντάτε δυσκολίες;

Φυσικά και συναντάμε δυσκολίες. Κάθε φορά που ξεπερνάμε τη μία έρχεται κατευθείαν η επόμενη. Πολλές φορές, όμως, οι δυσκολίες σού δίνουν τη δυνατότητα να γίνεσαι πιο δημιουργικός, οπότε τις αγαπάμε κι αυτές.

Με τα χρόνια, έχει διευρυνθεί το όραμά σας;

Το όραμά μας ήταν εξαρχής διευρυμένο! Κάθε μέρα, προχωράμε κι ένα βήμα παραπάνω κι αυτό μας δίνει μεγάλη χαρά.

[mc4wp_form id="278"]