
Όσον αφορά στα μαγιό, λίγα κομμάτια είναι τόσο αναγνωρίσιμα όσο το καρό μπικίνι Burberry. Αν και ο Thomas Burberry ίδρυσε τη μάρκα με έδρα το Λονδίνο το 1856 με έμφαση στην παραγωγή σχεδίων αδιάβροχων, μόλις τη δεκαετία του 1920 το αναγνωρίσιμο ταρτάν του οίκου, πλέον σήμα κατατεθέν, χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στις επενδύσεις ρούχων. Σήμερα, τυπώνει κάθε είδους ρούχα, από κασκόλ μέχρι καπέλα, και ναι, ακόμη και μαγιό.
Το μπικίνι Burberry έχει γίνει σύμβολο από μόνο του όλα αυτά τα χρόνια. Η Beyoncé το φόρεσε στο μουσικό βίντεο του 2003 για το “Bonnie & Clyde” μαζί με τον Jay-Z, μετατρέποντάς το σε καθεστώς στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Μια άλλη κορύφωση σε δημοτικότητα ήρθε το 2019, όταν η Irina Shayk φωτογραφήθηκε να κάνει ηλιοθεραπεία με τέτοιο μπικίνι ενώ έκανε διακοπές στην Ισπανία.

Σήμερα, η δημοτικότητα του εμβληματικού καρό μαγιό συνεχίζει να αυξάνεται με την έναρξη της καμπάνιας High Summer 2025, με πρωταγωνιστές το μοντέλο Rosie Huntington-Whiteley, τον τενίστα Jack Draper και άλλους πρεσβευτές του οίκου, όλοι ντυμένοι με μαγιό Burberry έτοιμοι για το καλοκαίρι.
«Είναι μια πολύ συναρπαστική στιγμή για την Burberry», λέει η Madé Lapuerta, ιδρύτρια της Data, But Make it Fashion. «Πριν από περίπου τρία χρόνια, η Burberry διόρισε τον Daniel Lee ως νέο δημιουργικό διευθυντή της, με αποστολή να ενημερώσει το brand για την εποχή».
Ενώ ορισμένες από τις προηγούμενες συλλογές του Lee δεν ευνοούσαν τόσο ξεκάθαρα το εμβληματικό καρό μοτίβο, η τελευταία καμπάνια αποδεικνύει ότι ο σχεδιαστής επαναφέρει τη Burberry στις ρίζες της με άψογα αποτελέσματα. «Δεν είναι κακή ιδέα να εστιάσουμε ακόμη περισσότερο στα πράγματα που κάνει καλύτερα η Burberry», εξηγεί η Lapuerta. «Η εκστρατεία με φουλάρια φθινοπώρου 2024 και τώρα αυτή η καμπάνια με μπικίνι για το καλοκαίρι του 2025 απηχούν πραγματικά στον κόσμο. Αυτά είναι τα προϊόντα που αγαπούν περισσότερο στη Burberry και επέστρεψαν».
Η νέα καμπάνια σίγουρα στρέφει τα βλέμματα: Η Data, But Make it Fashion ανέφερε αύξηση 14% στις αναρτήσεις και τις διαδικτυακές αλληλεπιδράσεις που σχετίζονται με τα μπικίνι της Burberry σε μόλις μία εβδομάδα αφότου άρχισαν να κυκλοφορούν οι εικόνες της Rosie Huntington-Whiteley με τα εμβληματικά εμπριμέ μαγιό.
«Είδαμε επίσης μια πολύ αξιοσημείωτη αλλαγή τους τελευταίους έξι μήνες: απομακρυνόμαστε από την ήσυχη πολυτέλεια και επιστρέφουμε σε έντονα λογότυπα και το μπικίνι Burberry είναι ένα απόλυτο σύμβολο αυτής της πιο ορατής πολυτέλειας», σημειώνει.
Ενώ τα μαγιό δεν θα χάσουν ποτέ τη διαχρονική τους ουσία, με αυτή τη νέα αλλαγή στις προτιμήσεις των καταναλωτών πολυτελείας, η πρόβλεψη είναι ξεκάθαρη: έρχεται ένα καλοκαίρι γεμάτο Burberry. Αποκτήστε το μπικίνι σας τώρα, πριν η τάση γίνει εντελώς viral.
Πηγή: Vogue España / Φωτογραφίες: Burberry