Πολλές celebrities γνωρίζουν καλά τη δύναμη και την κομψότητα ενός τακουνιού, που εδώ και χρόνια αποτελεί βασική επιλογή, για να ολοκληρώσουν μια εμφάνιση στο κόκκινο χαλί. Όμως, στα βραβεία Tony στη Νέα Υόρκη, η Brooke Shields έκλεψε τα φώτα της δημοσιότητας φορώντας το πιο must “ugly shoe” που δεν είναι άλλο από τα Crocs.

Φορώντας ένα κίτρινο Crocs για να ταιριάζει με το λαμπερό κίτρινο φόρεμά της Monique Lhuillier, η σταρ δε ζήτησε καμία συγγνώμη για τη σίγουρα αμφιλεγόμενη επιλογή υποδημάτων, σηκώνοντας παιχνιδιάρικα το φόρεμά της για να αποκαλύψει στους δημοσιογράφους ότι όντως είχε ανταλλάξει τις γόβες με ένα πάρα πολύ άνετο παπούτσι.

«Φοράω δύο παπούτσια που αγαπούν το θέατρο», είπε στο Associated Press.

Η Shields εξήγησε περαιτέρω ότι έκανε μια χειρουργική επέμβαση στο πόδι αρκετές ημέρες πριν από την εκδήλωση. «Το Μπρόντγουεϊ μου έδωσε αυτά τα σπασμένα πόδια και τώρα τα φτιάχνω», είπε στο CBS η ηθοποιός, η οποία έχει πρωταγωνιστήσει σε θεατρικές παραγωγές όπως το «Σικάγο», το «Καμπαρέ» και το «Grease».

Ως πρώην πρόσωπο του Calvin Klein, η Shields δεν ήταν ποτέ μακριά από τον κύκλο της μόδας και έχει σχολιαστεί πολλές φορές για το διαχρονικό της στυλ. Στα 59 της, μιλά τακτικά για την αυτοπεποίθηση που έχει βρει καθώς έχει μεγαλώσει. «Είμαι τόσο ενθουσιασμένη που σε αυτή την ηλικία και σε αυτή την περίοδο της ζωής μου είμαι λιγότερο περίπλοκη, λιγότερο ανασφαλής, λιγότερο εγωκεντρική και επικεντρώνομαι σε αυτά τα νέα συναισθήματα», είπε πρόσφατα στη Vogue.

Από το ντεμπούτο τους το 2004, τα Crocs έχουν διχάσει τις απόψεις — και συχνά χλευάζονται από εμπειρογνώμονες και ειδικούς της μόδας. Αλλά αυτά τα παπούτσια, κατασκευασμένα από μια ειδική ρητίνη που ονομάζεται Croslite, λατρεύονται από όσους αναζητούν την άνεση και έχουν επίσης παρελθόν με πολλές διασημότητες. Ο τραγουδιστής Justin Bieber συνδύασε ένα μεγάλο κοστούμι Balenciaga με την πλατφόρμα Crocs στα Grammys του 2022, ενώ ο παραγωγός δίσκων Questlove φόρεσε ένα λαμπερό χρυσό ζευγάρι στα Όσκαρ του 2021.

Η Crocs, η οποία ιδρύθηκε στο Boulder του Κολοράντο από τρεις φίλους το 2002, γνώρισε άμεση επιτυχία όταν πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά. Μέχρι το 2007 η εταιρεία πουλούσε 50 εκατομμύρια ζεύγη ετησίως. Όμως, η οικονομική κρίση του 2008 και η κορεσμένη αγορά οδήγησαν την εταιρεία από κέρδη 200 εκατομμυρίων δολαρίων το 2007, σε ζημίες 200 εκατομμυρίων δολαρίων το επόμενο έτος.
Τα τελευταία χρόνια, η εταιρεία συνεργάστηκε με επωνυμίες και διασημότητες για να κυκλοφορήσει ειδικές εκδόσεις. Υπήρξε μια συνεργασία με τον Πορτορικανό μουσικό Bad Bunny το 2020 και το αποτέλεσμα αυτής ξεπουλήθηκε αμέσως μετά την κυκλοφορία του, με το «Shrek» της Dreamwork το 2023 και μια μακροχρόνια συνεργασία με την Balenciaga που απέδωσε ποικιλία από μπότες, στιλέτα και πλατφόρμες Crocs. Αυτές οι προσπάθειες απέδωσαν: η Crocs ανέφερε έτος ρεκόρ κερδών το 2023, με τα συνολικά έσοδα να αγγίζουν σχεδόν τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Θα γίνουν must στο κόκκινο χαλί; Μάλλον όχι, αλλά το ντύσιμο της Shields συγκέντρωσε αρκετή υποστήριξη από τους θαυμαστές της στα social media: «Είσαι δημιουργός των τάσεων» έγραψε ένας σχολιαστής κάτω από την ανάρτηση της ηθοποιού στο Instagram που δείχνει τα Crocs της. «Έχουμε πάθει εμμονή με αυτό το look», είπε ένας άλλος.

Ακόμα κι αν δε αποτελέσουν τάση στο κόκκινο χαλί, όσοι τα έχετε φορέσει ξέρετε πόσο άνετα είναι και πόσο πηγαίνουν με όλα!

Με πληροφορίες από το CNN.

[mc4wp_form id="278"]