Όταν συνειδητοποίησα ότι και τα έξι επεισόδια από τον δεύτερο κύκλο του «Maestro» μπήκαν στο Netflix, ταυτόχρονα με την προβολή του πρώτου επεισοδίου στο Mega, μπήκα στον πειρασμό. Να ορμήσω και να τα δω όλα μαζί; Να δω το τέλος στο τελευταίο; Ή να κρατήσω την παλιά μου εβδομαδιαία συνήθεια;
Τι έγινε ρε παιδιά; Η αλήθεια είναι ότι μού ήρθε απότομα. Είδα ξαφνικά τους πρωταγωνιστές της σειράς να κάνουν έκκληση, με βιντεάκι, να μην κάνουμε spoilers κι έτσι κατάλαβα ότι θα ανέβαιναν όλα τα επεισόδια. Το Netflix, ως συμπαραγωγός του β΄ κύκλου, έβαλε τους όρους του.
Στα πρώτα σήριαλ, η ημέρα προβολής ήταν το εβδομαδιαίο ραντεβού με τις φίλες μου για να παρακολουθήσουμε το επεισόδιο και μετά, με την ησυχία μας, να σχολιάσουμε. Πίνοντας και καπνίζοντας. Χωρίς τύψεις κι απαγορεύσεις. Το γράφαμε και στο video, για όποια δεν μπορούσε. Στο κατώφλι του 2000. «Να με προσέχεις». «Κλείσε τα μάτια», το 2003. «Δυο μέρες μόνο», το 2005. Τότε, άρχισαν οι απουσίες, λόγω προβλημάτων δικών μας και της παραγωγής, που διέκοψε τη σειρά, μετά τα πρώτα έξι επεισόδια και συνέχισε την προβολή της ένα χρόνο μετά. Το «4» το 2009, το έβλεπε η καθεμιά στο σπίτι της και μιλούσαμε στο τηλέφωνο. Και πέρασαν δώδεκα χρόνια!
Πέρυσι, ο πρώτος κύκλος του «Μαέστρο» προβλήθηκε σε εβδομαδιαία επεισόδια. Κι αυτή τη φορά και η μυθολογία και η αισθητική δεν άλλαξαν. Ωραία πρόσωπα, εντυπωσιακά πλάνα, κολακευτικές γωνίες λήψης, γρήγορο μοντάζ, τοπία, κλισέ κι ανατροπές, έρωτες μετ΄ εμποδίων σε μια υψηλών προδιαγραφών παραγωγή, με ηθοποιούς δοκιμασμένους, αλλά και πολύ νέους. Και φυσικά, υπέροχη μουσική και τραγούδια αγαπημένα, που συμπληρώνουν την προσωπική αισθητική του Χριστόφορου Παπακαλιάτη. Και πάντα ένα κοινωνικό σχόλιο, αυτή τη φορά για την ενδοοικογενειακή βία και την ομοφοβία.
Στη δεύτερη σεζόν του «Maestro in blue », που μόλις ξεκίνησε, επιστρέφουμε στη γνώριμη, ιδεατή Αθήνα. Και μέσα σε ένα υψηλής αισθητικής σπίτι, «φωτίζεται» το θέμα της επιλόχειας κατάθλιψης. Ένα ακόμη κοινωνικό σχόλιο, χωρίς φυσικά να σοκάρει, όπως παλιότερα, με το πρώτο gay φιλί της ελληνικής τηλεόρασης ή με το λεσβιακό ζευγάρι που είχε αποκτήσει και οικογένεια.
Όσο για τη διαφορά ηλικίας των πρωταγωνιστών και τη σχέση τους στο Maestro, κάτι τέτοιο δεν φάνηκε να ενοχλεί και τόσο. Αυτή τη φορά, ο άνδρας ήταν πολύ μεγαλύτερος. Τις προηγούμενες, ο τότε νεαρός Παπακαλιάτης είχε ερωτευθεί γοητευτικές γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας, όπως η Φιλαρέτη Κομνηνού και η Πέμυ Ζούνη.
Και ούτε ξέρω τι έχει αποφασίσει τώρα για την σχέση της Κλέλιας με τον Ορέστη. Δεν πρόλαβα να δω όλα επεισόδια. ΄Ετσι, τουλάχιστον, λέω. No spoilers! ΄Αλλωστε, τα τελευταία τέσσερα θα προβληθούν τον Οκτώβρη.