Η ηθοποιός Shay Mitchell παρουσίασε το rini, ένα νέο brand περιποίησης εμπνευσμένο από την κορεάτικη ομορφιά (K-beauty) που απευθύνεται σε παιδιά, προκαλώντας ανάμεικτες αντιδράσεις σχετικά με το αν τέτοια προϊόντα είναι απαραίτητα. Το όνομα rini προέρχεται από μια κορεάτικη λέξη για τα «παιδιά» και η σειρά στοχεύει σε ηλικίες από δύο ετών έως την εφηβεία.

Το brand περιγράφεται ως μια «συνειδητά σχεδιασμένη σειρά περιποίησης και παιχνιδιού ειδικά για παιδιά», με στόχο να ενισχύσει την περιέργεια και την αυτοπεποίθηση, καλλιεργώντας υγιεινές συνήθειες από νωρίς. Η συλλογή των πέντε προϊόντων, εμπνευσμένη από τη μητρότητα και τις κορεάτικες παραδόσεις ομορφιάς, περιλαμβάνει ενυδατικές υδρογέλ μάσκες προσώπου για παιδιά σε δύο συνθέσεις (Ενυδάτωσης και Μετά τον Ήλιο) καθώς και καθημερινές sheet masks με σχέδια σκύλου, μονόκερου και πάντα.

Η Mitchell, μητέρα δύο παιδιών, ίδρυσε το brand μαζί με τη Esther Song και τον Matte Babel, επίσης γονείς, σε συνεργασία με κορυφαίους παιδιατρικούς χημικούς και εργαστήρια στη Νότια Κορέα. «Η ιδέα για το rini γεννήθηκε από πραγματικές στιγμές γονεϊκότητας, όταν διαπιστώσαμε πως τα προϊόντα που θέλαμε για τα παιδιά μας απλώς δεν υπήρχαν», δήλωσε η Mitchell.

Παραδείγματα τέτοιων αναγκών, σύμφωνα με το brand, είναι τα πάρτι γενεθλίων με επίμονες μπογιές προσώπου ή οι σχολικές παραστάσεις όπου τα παιδιά εκτίθενται σε προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για τη δική τους επιδερμίδα. Η Song τόνισε: «Στόχος μας είναι να ενισχύσουμε τη φαντασία και την αυτοπεποίθησή τους, γνωρίζοντας ότι επιλέγουμε προϊόντα προσεκτικά σχεδιασμένα για το δέρμα τους».

Αντιδράσεις μετά το σκάνδαλο ‘Sephora kids’

Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι πως υπάρχει ανάγκη για παιδικά προϊόντα περιποίησης τόσο μικρής ηλικίας, ειδικά μετά το σκάνδαλο ‘Sephora kids’ του 2024. Τότε πολλά παιδιά προεφηβικής ηλικίας αγόραζαν ακατάλληλα προϊόντα με σκληρά συστατικά στα καταστήματα Sephora των ΗΠΑ.

Πολλοί χρήστες σχολιάζουν τώρα στο Instagram του rini. Η @michellerazavi έγραψε: «Πείτε με τρελή, αλλά το μόνο που πρέπει να βάζουμε στα πρόσωπα των παιδιών είναι αντηλιακό». Η @hollyvitcoria_ πρόσθεσε: «Τα παιδιά δεν χρειάζονται μάσκες προσώπου. Αν πρόκειται να αποτρέψετε τη χρήση σκληρών χημικών από τα προϊόντα της μαμάς, απλώς πείτε όχι». Η @ref.i.loe σχολίασε: «Πωλούνται στα παιδιά πράγματα που δεν χρειάζονται απολύτως». Παρόλα αυτά, άλλοι υποδέχονται θετικά την ιδέα, όπως η @brandyxarmstrong: «Τι υπέροχη ιδέα! Οι μαμάδες το έχουμε ανάγκη».

Συστατικά & Έλεγχοι ασφάλειας στα προϊόντα rini

Η After-Sun Hydrogel Facial Mask του rini αποτελείται κατά 94,8% από φυσικής προέλευσης αλόη βέρα και υπόσχεται να καταπραΰνει εγκαύματα από τον ήλιο, ερεθισμούς και επιβαρύνσεις του περιβάλλοντος. Η Hydrating Hydrogel Facial Mask έχει φυσικότητα 95,6% και περιέχει βιταμίνη Β12 για θρέψη της επιδερμίδας.

Οι Everyday Facial Sheet Masks διατίθενται σε τρία ζωικά σχέδια και αποτελούνται κατά 93,5% από συστατικά φυσικής προέλευσης. Είναι φτιαγμένες από 100% βαμβακερό ύφασμα με ιδιόκτητο serum που συνδυάζει εκχύλισμα λευκού μανιταριού tremella, βήτα-γλυκάνη και βιταμίνη Ε για ανάπλαση του δέρματος.

Όλα τα προϊόντα παράγονται στη Νότια Κορέα και υποβάλλονται σε αυστηρούς κλινικούς δερματολογικούς ελέγχους στις ΗΠΑ. Οι συνθέσεις πληρούν τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Κανονιστικής Νομοθεσίας Καλλυντικών (EC) 1223/2009 που περιορίζει ή απαγορεύει πάνω από 1.700 συστατικά.

Οι δοκιμές συμπεριλαμβάνουν κλινικές αξιολογήσεις κινδύνου τοξικότητας από εξειδικευμένη ομάδα ρυθμιστικών επιστημόνων και παιδιατρικό τοξικολόγο (RIPT), καθώς και δοκιμές όπως tear-free, epiocular και moisture studies. Το rini αναμένεται να παρουσιάσει πλήρη συλλογή προϊόντων φροντίδας και δημιουργικού παιχνιδιού ειδικά για παιδιά έως το καλοκαίρι του 2026.

 

 

 

[mc4wp_form id="278"]