Θεωρούμε τους εαυτούς μας φανατικούς θαυμαστές των μπλουζών με μηνύματα, ένα ρούχο που ήταν πάντα μαζί μας και έχει εξελιχθεί στα διαφορετικά στυλιστικά μας στάδια.

Όλα ξεκίνησαν όταν ήμασταν μικρές και συλλέγαμε μπλουζάκια Hard Rock Cafe από διαφορετικές πόλεις. Έπειτα, είχαμε μια περίοδο στην εφηβεία μας όπου φορούσαμε συνεχώς μπλουζάκια των αγαπημένων μας συγκροτημάτων όπως οι Guns N’ Roses και οι The Killers. Σε κάθε ταξίδι, συνήθως αγοράζαμε ένα μπλουζάκι ως αναμνηστικό. Πιστεύουμε ακράδαντα ότι είναι ένα ευέλικτο αλλά απίστευτα κουλ κομμάτι και ένα απόλυτο βασικό ρούχο της γκαρνταρόμπας για να το φοράτε 365 μέρες το χρόνο.

Σε όλη την ιστορία της μόδας, τα μπλουζάκια με ρητά, λογότυπα και στάμπες αποτελούσαν πάντα μια δήλωση προθέσεων και μια μορφή διαμαρτυρίας. Η Αγγλίδα σχεδιάστρια Katharine Hamnett εμφανίστηκε ενώπιον της Margaret Thatcher το 1984 με το διάσημο μπλουζάκι της “58% Don’t Want Pershing” (μια κριτική της βρετανικής πολιτικής όπλων). Υπήρχαν και άλλα ισχυρά και επαναστατικά μηνύματα στα μπλουζάκια, όπως “Use a Condom” (που φορούσε η Naomi Campbell), “Stop War”, “Save the World” και “Choose Life” (που φορούσε ο George Michael στο βίντεο κλιπ για το “Wake Me Up Before You Go Go”).

Τη δεκαετία του 1990 και του 2000, τα μπλουζάκια με ρητά έφτασαν στο αποκορύφωμά τους, αυτή τη φορά με έναν πιο ειρωνικό τόνο. Απλώς κοιτάξτε τα εμβληματικά μπλουζάκια της Paris Hilton. Υπήρξαν και άλλα σημαντικά πρόσφατα ορόσημα στα μπλουζάκια με φράσεις, όπως το 2016, όταν η Maria Grazia Chiuri λάνσαρε μπλουζάκια στον οίκο Dior που έγραφαν «Όλοι πρέπει να είμαστε φεμινιστές», ή το viral μπλουζάκι Loewe που σχεδίασε ο Jonathan Anderson για την ταινία “Challengers” του Luca Guadagnino, εμπνευσμένο από αυτό που φορούσε ο John F. Kennedy Jr. τη δεκαετία του 1990.

Το 2025, τα μπλουζάκια με μήνυμα έχουν ανακτήσει τη δημοτικότητά τους και τόσο οι διασημότητες όσο και οι σχεδιαστές τα χρησιμοποιούν για να σατιρίσουν, να διαμαρτυρηθούν μέσω της μόδας ή για να δηλώσουν τις προθέσεις τους.

Η βρετανική Vogue προέβλεψε την επιστροφή του εμβληματικού “I Love NY” (το πιο διάσημο μπλουζάκι με μήνυμα όλων των εποχών). «Αν και το μπλουζάκι “I love NY” (σχεδιασμένο αρχικά από τον γραφίστα Milton Glaser τη δεκαετία του 1970 για μια τουριστική καμπάνια της Νέας Υόρκης, πριν το μιμηθούνπαντού) δεν εξαφανίστηκε ποτέ εντελώς, σίγουρα αποκτά μια νέα πνοή αυτό το καλοκαίρι. Υπάρχουν πιθανώς αρκετοί λόγοι για αυτό: το κιτς στυλ του έχει μια συγκεκριμένη αισθητική της δεκαετίας του 2000 και βρισκόμαστε επίσης εν μέσω μιας ευρείας εμμονής με τα μπλουζάκια με μηνύματα γενικά», υποστήριξαν.

Κατάλληλο για όλο τον χρόνο: το καλοκαίρι με φούστες ή σορτς και το χειμώνα κάτω από μπουφάν, τα μπλουζάκια με μήνυμα είναι ένα ευέλικτο ένδυμα με μια αναμφισβήτητη δροσερή πινελιά.

Πηγή: Vogue España / Κεντρική φωτογραφία: Instagram

[mc4wp_form id="278"]