Η Rosalía είναι το κεντρικό πρόσωπο της νέας καμπάνιας της Calvin Klein. Η δημοφιλής τραγουδίστρια φοράει κλασικά κομμάτια από τη συλλογή εσωρούχων, όπως τα βαμβακερά σουτιέν και σλιπ με το χαρακτηριστικό λευκό λάστιχο, που έχουν καθιερώσει τη μάρκα ως σημείο αναφοράς στη σύγχρονη λανσερί.
Τη φωτογράφιση επιμελήθηκε η διάσημη φωτογράφος Carlijn Jacobs, ενώ σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, η καμπάνια συνδυάζει «τολμηρή αισθησιακότητα με μια σουρεαλιστική οπτική αφήγηση». «Τα εσώρουχα της Calvin Klein αποτελούν βασικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας μου εδώ και χρόνια. Αγαπώ τη μάρκα και είναι τιμή μου να συμμετέχω στην καμπάνια – νιώθω πως έτσι ολοκληρώνεται ένας κύκλος», δήλωσε η Rosalía.
Σε συνέντευξή της στη Vogue, η τραγουδίστρια αποκάλυψε πόσο συνδεδεμένη νιώθει με τη Calvin Klein: «Εδώ και πάνω από 15 χρόνια τα εσώρουχα CK είναι η πρώτη μου επιλογή, πάντα κοιμάμαι φορώντας λευκά σλιπ CK», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Διάσημοι πρωταγωνιστές και επιτυχία των καμπανιών
Η εταιρεία συνεργάζεται εδώ και περισσότερα από 40 χρόνια με κορυφαίες προσωπικότητες για τις διαφημιστικές της εκστρατείες στα εσώρουχα. Το μυστικό της επιτυχίας παραμένει σταθερό: συνδυασμός σεξουαλικότητας, διάσημων φωτογράφων και γυμνασμένων μοντέλων, από τότε που γέμισε η Νέα Υόρκη με τις θρυλικές αφίσες τη δεκαετία του ’80.
Η συμμετοχή ή η φωτογράφιση σε καμπάνια της Calvin Klein θεωρείται πλέον σύμβολο status. Τη δεκαετία του ’90, η σούπερ μοντέλο Christy Turlington διαδέχθηκε την Kate Moss και τον Mark Wahlberg, οι οποίοι είχαν πρωταγωνιστήσει σε μια από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες της μάρκας.
Ακολούθησαν superstars όπως οι Travis Fimmel, Jamie Dornan, Justin Bieber, A$AP Rocky, που ποζάρισαν στον φακό διάσημων φωτογράφων όπως ο Steven Meisel, Mario Testino, Steven Klein και Mert Alas. Τους τελευταίους μήνες, ο τραγουδιστής Bad Bunny και ο ηθοποιός Jeremy Allen White ανέλαβαν να διαφημίσουν τα ανδρικά εσώρουχα της μάρκας, καταρρίπτοντας ρεκόρ αλληλεπίδρασης στα social media της Calvin Klein.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Jeremy Allen White, πρωταγωνιστής μιας από τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες της εταιρείας, είναι πρώην σύντροφος της Rosalía.
Εντυπωσιακά νούμερα και κοινωνικές αντιδράσεις
Για να κατανοήσει κανείς τον αντίκτυπο μιας καμπάνιας Calvin Klein, αρκεί να αναφέρουμε ότι η διαφήμιση με τον Bad Bunny δημιούργησε δημοσιότητα αξίας 8,4 εκατ. δολαρίων μέσα σε λιγότερο από 48 ώρες, σύμφωνα με έκθεση του Launchmetrics. Φωτογραφημένος από τον Mario Sorrenti, ο Πορτορικανός τραγουδιστής εμφανίστηκε με τα εσώρουχα και τους γραμμωμένους κοιλιακούς του.
Μόνο στο Instagram και το TikTok, η συγκεκριμένη καμπάνια συγκέντρωσε πάνω από 3,7 εκατ. likes ενώ τα βίντεο ξεπέρασαν τις 56 εκατομμύρια προβολές.
Οι διαφημίσεις Calvin Klein έχουν κατά καιρούς βρεθεί στο στόχαστρο διπλών μέτρων. Η καμπάνια Calvin Klein Jeans με πρωταγωνίστρια την FKA Twigs αποσύρθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο ως «υπερβολικά σεξουαλική» και «πιθανή προσβολή λόγω αντικειμενοποίησης των γυναικών».
Η FKA Twigs τοποθετήθηκε δημόσια μετά την απόσυρση των εικόνων υπερασπιζόμενη τη στάση της: «Δεν βλέπω το ‘στερεοτυπικό σεξουαλικό αντικείμενο’ που μου αποδίδουν. Βλέπω μια όμορφη και δυνατή μαύρη γυναίκα, το σώμα της οποίας έχει αντέξει περισσότερο πόνο απ’ ό,τι μπορείτε να φανταστείτε», έγραψε στον λογαριασμό της στο Instagram. Τελικά το Ηνωμένο Βασίλειο ανακάλεσε την απαγόρευση της διαφήμισης. Αξίζει να σημειωθεί πως ποτέ δεν έχει λογοκριθεί καμπάνια με άνδρα πρωταγωνιστή.
Πηγή: EL PAÍS
