Ο ΛΕΞ κατόρθωσε, για μία ακόμα φορά, να γεμίσει ένα τεράστιο στάδιο (στην προκείμενη περίπτωση, το ΟΑΚΑ) με 60.000 ανθρώπους, χωρίς καμία προβολή από τα κυρίαρχα μέσα, αλλά με μόνο όπλο την αυθεντικότητα και τη δύναμη του λόγου του.
Μετά τις ιστορικές εμφανίσεις σε Νέα Σμύρνη και Καυτανζόγλειο, ο ΛΕΞ επιβεβαίωσε αυτό, που ήδη έχει παγιωθεί, δικαίως: ότι είναι πιο επιδραστικός ράπερ της γενιάς του, σύμβολο ελπίδας, οργής και ζωντάνιας. Στη σκηνή του ΟΑΚΑ, ανέβηκε λίγο μετά τις 21:30, με το κοινό να έχει σπεύσει από νωρίς για να σταθεί μπροστά στη σκηνή.

Η διοργάνωση ήταν άρτια: τέσσερις γιγαντοοθόνες, σωστά διαμορφωμένοι χώροι και κάθε τεχνική λεπτομέρεια είχαν σχεδιαστεί για να υποδεχθούν τους χιλιάδες θεατές, που κατέφθασαν από κάθε γωνιά της πόλης ή της χώρας. Από τις στιγμές που ξεχώρισαν ήταν η καθηλωτική παρουσία παιδιών, που ανέβηκαν στη σκηνή και τραγούδησαν μπροστά στον ΛΕΞ, με τον ίδιο να παρακολουθεί με σεβασμό και συγκίνηση. Η κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήρθε λίγο αργότερα, με την εμφάνιση – έκπληξη της Χαρούλας Αλεξίου.
Η Χαρούλα Αλεξίου ανέβηκε – χωρίς κανείς να το περιμένει – στη σκηνή, με πράσινα, κόκκινα, μαύρα και λευκά ρούχα κι ερμήνευσε μαζί με τον ΛΕΞ το τραγούδι «Φύγε», γκρεμίζοντας κυριολεκτικά το ΟΑΚΑ. «Καλησπέρα Αθήνα, Αλέξη, ευχαριστώ για το Κυρία Χαρούλα», είπε η σπουδαία ερμηνεύτρια με χιούμορ, με το στάδιο να δονείται από το παρατεταμένο χειροκρότημα.
Όταν δύο κόσμοι ενώνονται
Σε μια εποχή, που οι γέφυρες σπανίζουν, ο ΛΕΞ και η Αλεξίου απέδειξαν ότι η μουσική μπορεί να ενώσει ό,τι φαινομενικά μοιάζει ασύμβατο. Ο λόγος, το συναίσθημα και η αλήθεια φυσικά μπορούν να ενώσουν γενιές και γενιές, φωτίζοντας στιγμές, που χαράζονται στη μνήμη συλλογικά.
